Tallinnas algas kõrgkoolide õppejõudude arengu alane konverents

23. jaan. 2013 - Kommenteeri artiklit

Täna algas Tallinnas kolmepäevane kõrghariduse konverents „Kõrgharidus – kõrgtasemel õppimine?“, mille peateemaks on õppejõudude õpetamisoskuste arendamine. Konverentsi eesmärk on kujundada Eesti õppejõudude valmisolekut enesetäiendamiseks ja selle uurimiseks, teatas SA Archimedes.

„Eesti ülikoolides läbiviidud uurimustele toetudes saab väita, et õppejõudude arendamine ja koolitus eeldab süsteemset, läbimõeldud ja professionaalset lähenemist,“ lausub konverentsi üks peaesinejatest Larissa Jõgi, Tallinna Ülikooli kasvatusteaduste teaduskonna andragoogika õppetooli juhataja. „Efektiivsemad on need ülikoolid, kes suudavad pöörata teadlikult tähelepanu õppejõududele kui õpetajatele ning neid professionaalse arengu protsessis toetada. Konverents annab õppejõududele kogukonna tunde, arusaama sellest, et on palju võimalusi, mida õppejõud saab kasutada,“ lisab Jõgi.

Tegemist on rahvusvahelisel tasandil Põhjamaades ainulaadse konverentsiga, mis keskendub õppejõudude arengule, nende väärtustamisele ja mis toob kokku eri riikide õppejõudude kogemused, parimad praktikad ning uurimistööd.

Peasinejateks on Ameerika Ühendriikidest Dee Fink, James Edward Groccia, Susan M. Zvacek, Uus-Meremaalt Kathryn Sutherland ning Eestist teiste seas ka Kristjan Port, Mari Karm.

Konverents toimub 23.-25. jaanuaril Tallinnas Meriton Grand Conference & Spa hotellis. Konverentsi korraldab SA Archimedese alaprogramm PRIMUS koostöös Haridus- ja Teadusministeeriumiga. Konverentsi toetab Euroopa Liidu Sotsiaalfond.

Konverentsi ametlik avamine haridus- ja teadusministri Jaak Aaviksoo avakõnega toimub 24. jaanuaril kell 9.45.

Kõikidest konverentsi peaettekannetest tehakse otseülekanne, mis on nähtav konverentsi veebilehel.


Kirjuta kommentaar

Õpetajate Lehel on õigus avaldada teie kirjutatud kommentaar paberväljaandes. Kommentaari pikkus ei tohi ületada 3000 tähemärki. Õpetajate Lehe kodulehe kommentaarid on modereeritavad ja avaldatakse pärast toimetamist hiljemalt kommentaari saatmisele järgneva tööpäeva hommikuks. Lehel on õigus jätta saadetud kommentaar kodulehel avaldamata. Iga kommentaari edastaja arvuti IP-aadress, sessiooni identifikaator ja kommenteerimise aeg salvestatakse andmebaasis. Õpetajate Leht ei vastuta kommentaaride sisu eest!