Kuidas tugevdada õpetajate koostööd?

Meie õpetajad on liiga vähe õppinud psühholoogiat ja õpetamist. Praegused 45+ õpetajad on õppinud Tartus ainult oma eriala, nad on tugevad oma õppeaines. Paljudes riikides on õpetaja vähem paari aine spetsialist ja rohkem õpetaja. Seetõttu on neil palju kergem näha üle ainetevaheliste barjääride.

Kommentaarid

Õpetajate Lehel on õigus avaldada teie kirjutatud kommentaar paberväljaandes. Kommentaari pikkus ei tohi ületada 3000 tähemärki. Õpetajate Lehe kodulehe kommentaarid on modereeritavad ja avaldatakse pärast toimetamist hiljemalt kommentaari saatmisele järgneva tööpäeva hommikuks. Lehel on õigus jätta saadetud kommentaar kodulehel avaldamata. Iga kommentaari edastaja arvuti IP-aadress, sessiooni identifikaator ja kommenteerimise aeg salvestatakse andmebaasis. Õpetajate Leht ei vastuta kommentaaride sisu eest!

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Hiidlaste ramm vs. riik. Kes keda või hoopis koos?

Kuna Hiiumaal kutsekeskhariduse õppekaval praegu õppida ei saa, plaanib riik liita Hiiumaa Gümnaasiumi ja Hiiumaa Ametikooli, luues…

13 minutit

„Kommunikatsioon on olnud hakitud ja seda mõlemalt poolt.“

Vastab Haridus- ja Teadusministeeriumi esindaja Alo Savi. Miks Hiiumaa gümnaasium ja ametikool liita, milline on…

5 minutit

Spordiõppe valikmoodulid annavad koolidele ja noortele uusi võimalusi

Haridus- ja teadusministeeriumis töötatakse välja spordiõppe valikmoodulit, mis pakub gümnaasiumiõpilastele senisest paindlikumat õppekorraldust.  „Minu koolis…

10 minutit
Õpetajate Leht