Arvutimängude programmeerimise töötoad Kumus

20. mai 2013 - Kommenteeri artiklit

Kumu kunstimuuseumis toimuvad 22.—30. maini näitusega „Mängime?! Arvutimängud Prantsusmaalt ja Saksamaalt” seoses töötoad noortele, teatas muuseumi esindaja.

90-minutilises töötoas õpivad osalejad mänguliselt selgeks mõne programmeerimise põhireegli. Luuakse lihtne animatsioon, võttes aluseks graafilised originaalelemendid arvutimängust „Pudingi paanika / Panic Pudding”. Programmi märksõnadeks on loominguline arvutamine, mänguline isetegemine, intuitiivne õppimine ning lõbu. Mängus on tähtsad nii strateegiline mõtlemine kui ka kiire reaktsioon.

Programm on mõeldud 4.—12.klasside õpilastele. Osalejate arv on piiratud. Iga grupp koosneb max 12 õpilasest ning töö toimub paarikaupa.

Töötoad toimuvad 22. mail kella 12—13.30; 23. mail kella 12—13.30 ja 14—15.30; 28. mail kella 12—13.30; 29. mail kella 12—13.30 ja 14—15.30 ning 30. mail kella 12—13.30 ja 14—15.30.

Töötoas osalemise hind on 3 eurot õpilase kohta. Tasuda saab kohapeal.

Vajalik on eelregistreerimine, millega tegeleb Merilin Mets.


Kirjuta kommentaar

Õpetajate Lehel on õigus avaldada teie kirjutatud kommentaar paberväljaandes. Kommentaari pikkus ei tohi ületada 3000 tähemärki. Õpetajate Lehe kodulehe kommentaarid on modereeritavad ja avaldatakse pärast toimetamist hiljemalt kommentaari saatmisele järgneva tööpäeva hommikuks. Lehel on õigus jätta saadetud kommentaar kodulehel avaldamata. Iga kommentaari edastaja arvuti IP-aadress, sessiooni identifikaator ja kommenteerimise aeg salvestatakse andmebaasis. Õpetajate Leht ei vastuta kommentaaride sisu eest!