Millest kirjutab 24. jaanuari Õpetajate Leht?
Kas klubide näidispoomine päästab noortespordi?
Tänane Õpetajate Leht kirjutab noortetreenerite tasustamisest, mida siiani on tehtud maksude vältimiseks stipendiumide maksmise nime all. Maksuameti vaidlus paari spordiklubiga sunnib riiki ammusele probleemile viimaks lahendusi otsima.
Muutu või sure
Rakvere õpetaja Mare Rossmann kirjutab Õpetajate Lehes järjekordsetest uuendustest hariduses ja võrdleb neid tormiga taigas: ladvad kõiguvad, kuid metsa all on vaikne ja rahulik.
Hispaania haridusreformide panoraam
Hispaanias on alates 1980. aastast olnud koguni seitse haridusreformi. „Hoolimata nii paljudest reformidest, pole tulemuslikke muutusi toimunud. Ikka on tulemuseks pettumus, sest hariduskvaliteet on teiste riikidega võrreldes halb,” kirjutab Tallinna ülikooli doktorant Juan Carlos Monroy Perez Õpetajate Lehes.
Kool on kogukonna süda
„Uuringud näitavad, et kõige suurem mõju õpilaste õppeedukusele on lapsevanemate ja kooli koostööl, mitte aga headel õpetajatel, nüüdisaegsetel õppevahenditel, aktiivõppe meetoditel vms,” kirjutab Õpetajate Lehes sotsioloog Jüri Ginter. „Õpilasele on oluline, et lähedased inimesed oleksid tema arengust huvitatud ja teeksid selle nimel koostööd.”