Millest kirjutab 31. jaanuari Õpetajate Leht?
Uued riigigümnaasiumid on rolli sisse elanud
Tänane Õpetajate Leht võtab vaatluse alla uued riigigümnaasiumid, mida hakati hiljuti haridusministeeriumi eestvedamisel looma. Riigigümnaasiumide pere on kasvanud praeguseks viieliikmeliseks, loonud ühise veebilehe, Facebooki grupi ja õpilasesinduste koostöökoja. Pooleaastane sisseelamisaeg on läbi ka uustulnukatel Jõgeva- ja Läänemaal.
Türki naeratuse järele
Õpetaja Lembit Jakobson kirjutab Õpetajate Lehes Türgi koolielust, millega ta tutvus Istanbuli lähedal asuvas väikelinnas Karamürzelis, kus toimus Eesti, Rootsi, Hispaania, Türgi ja Inglismaa koolide Comeniuse projekti Storyline töökoosolek, teemadeks eri riikide õppekavad.
Hariduslikud erivajadused
Haridus- ja teadusministeeriumi üldhariduse osakonna nõunik kirjutab tänases Õpetajate Lehes hariduslikest erivajadustest. Sõnapaar „hariduslik erivajadus” on muutunud igapäevase keelekasutuse osaks ja ka rahvusvaheliselt omamoodi ametlikuks terminiks, mida kiputakse erinevalt tõlgendama. Eri riikides käsitletakse mõistet erinevalt. Üldine tendents on aga, et kui veel kümmekond aastat tagasi seostusid sellega eelkõige puuded, siis nüüd mõeldakse hariduslike erivajadustega õpilaste all kõiki, kel ühel või teisel põhjusel on oht jääda kõrvale võimetekohasest haridusest.
Muuseumipedagoogika erileht
Tänase Õpetajate Lehe vahel on Muuseumipedagoogika erileht, mille tutvustatakse muu hulgas ka tähtsamate muuseumide tulevikuplaane ja lähiajal avatavaid ekspositsioone.