Individualiseerida või diferentseerida?
Inge Unt tegi õigesti, uurides individualiseerimist, mitte diferentseerimist. Eelmise aasta lõpul möödus 40 aastat Inge Undi doktoriväitekirja „Õppeülesannete individualiseerimine ja selle efektiivsus” kaitsmisest Vilniuse ülikoolis. Sel puhul korraldati Tartus Eesti akadeemilise pedagoogika seltsi ettekandekoosolek, kus kolleegid ja doktorandid rääkisid Inge teaduslikust ja ka inimlikust palgest. Samuti sellest, milline on individualiseerimise tähtsus täna – PISA tugevaimate tulemuste vähesuse võtmes. Inge Undi doktoritööst ja publikatsioonidest andis ülevaate Sirje Pihlap, andekate arendamisest Eestis Viire Sepp ning individualiseerimisest ja diferentseerimisest tänapäeval Jaan Mikk. Kohtusin Inge Undiga esmakordselt 1962. aasta sügissemestril, kui meil algas õpetajakoolituse põhiaine – üldpedagoogika kursus. Seda luges noor särav dotsent Inge Unt. Töötasin koos Ingega … Jätka Individualiseerida või diferentseerida? lugemist
Kopeeri see aadress enda saidile
Kopeeri see kood enda saidile