Tartu ülikooli vastuvõtukampaania tunnistati Eesti parimaks

21. märts 2016 Virge Tamme Tartu ülikooli pressinõunik - Tartu ülikooli vastuvõtukampaania tunnistati Eesti parimaks kommenteerimine on välja lülitatud

Eesti suurimal turunduskonverentsil Password jagati 18. märtsil auhindu 2015. aastal silma paistnud turunduskampaaniatele. Avaliku sektori kategoorias võitis esikoha Tartu ülikooli vastuvõtukampaania vilistlasvideod ehk ülikooli õppekavade tutvustus vilistlaste kogemuse kaudu.

Tartu ülikooli sisseastumiskampaania videod tutvustasid bioloogia, keemia, usuteaduse, õpetajahariduse, majanduse, proviisori, IT, IT-õiguse, rahvusteaduste ja riigiteaduste eriala ja nende väljundeid. Reklaamklipid valmisid koostöös vilistlaste, näitlejate ja Eesti räppari Genkaga.

Tartu ülikooli turunduse peaspetsialist Teele Arak avaldas heameelt, et TÜ vastuvõtukampaaniat ja meeskonna töö tulemust märgati nii kõrgel tasemel.

„Oleme endale möödunud aasta kampaaniaga tulevasteks kampaaniateks kõrge taseme ette seadnud. Need videod näitavad selgelt, et inimeste vahetu kogemuse jagamine koos huvitavate näidetega kõnetab inimesi kõige enam. See on stiil, mida tasub jätkata, sest ülikoolil on veel väga palju inspireerivaid lugusid rääkida.”

Arak kirjeldas, et näiteks bioloogia video jõudis sotsiaalmeedia vahendusel müstilise arvu inimesteni – üle veerandi miljoni kokkupuute videoga (sh 65 000 inimest kommenteeris, laikis või jagas postitust); video koguvaatamiste arv tänase päeva seisuga on üle 165 000, mis on haridusturunduses muljetavaldav, isegi rahvusvahelisel tasandil.

Videod teostas agentuur ImiD.