Seminar „Kujundav hindamine II” Tallinna ülikoolis
Laupäeval, 23. aprillil kella 11‒17.15 toimub Tallinna ülikoolis seminar „Kujundav hindamine II”, mille eesmärk on anda õpetajatele võimalus harjutada kujundavat hindamist praktilise tegevuste abil ja arutleda selle kasutamise võimaluste üle oma koolis.
* Töötoas „Kujundava hindamise praktikad Pärnu vabakoolis” (õpetajad Liia Severin, Vilve Noppel) keskendutakse I kooliastme õpilase enesehindamisele ja tutvustatakse laste enesehinnangumappe.
* Töötoa „Sisuliselt ja praktiliselt kujundavast hindamisest” (Merle Sepp, Viimsi keskkool) eesmärk on õppeprotsessi etappide käsitlemine, mis aitavad õpilasel mõista, missugune on tema õppimine.
* Töötoas „Kujundava hindamise vahendite kasutamine” (Urmas Heinaste) õpitakse kujundavat hindamist toetavate vahendite kasutamist.
* Töötoas „Eneseanalüüs kui kujundava hindamise osa?” (Helen Pullinen, Kreet Piiriselg, Luule Niinesalu) tutvustatakse Peetri lasteaia-põhikooli näitel õpilaste enda õppimise eesmärgistamist, kavandamist ja hindamist.
* Töötoas „Kujundav hindamine Tallinna reaalkoolis” (Kati Kurim ja Martin Saar), antakse ülevaade kujundava hindamise põhimõtetest Tallinna reaalkoolis. Praktilises osas arutletakse praktiliste tööde juhendite toel, kuidas saavad õpitulemuste saavutamist hinnata nii õppija ise kui ka teda juhendav õpetaja.
Seminari korraldavad ühendus Loovharidus ja TLÜ karidusinnovatsiooni keskus, kes julgustavad õpetajaid koolirõõmu kujundavale hindamisele ja õppeainete lõimimisele. Lisainfo ja registreerimine.