Eestis arvutimängude disaini õpet alustanud ettevõtluskõrgkool Mainor ja mänguportaal level1.ee on kuulutanud välja koolinoortele mõeldud ideekonkursi, leidmaks järgmist kodumaist arvuti- või mobiilimängu, millel oleks potentsiaali vallutada maailm.
Globaalse mängutööstuse aastane käive on kasvanud ligi 100 miljardi dollarini, mistõttu on oluline, et valdkonnas tegutsemisest huvitatud Eesti noored teeksid oma esimesed sammud võimalikult varakult. Abiturientidele suunatud konkursi eesmärk ongi innustada Eesti noori mängude ideid välja mõtlema ja edasi arendama, anda neile väärtuslikku tagasisidet ja juhised, kuidas potentsiaalsete mänguideedega on võimalik edasi minna. Globaalse turu suurust arvestades võib just mõnest sellisest ideest kasvada välja kauaotsitud Eesti Nokia.
Parimate ideede esitajatele on välja pandud mängudisaini kiirkursus ettevõtluskõrgkoolis Mainor ja magusad auhinnad PlayStation Eestilt ja Sony Centerilt.
Konkursil osalemiseks tuleb kuni kolmeliikmelisel 16‒19-aastastest koosneval meeskonnal esitada oma idee 12. juuniks. Erialaekspertidest koosnev žürii hindab mänguideede juures nende terviklikkust, uudsust ning potentsiaali mängutööstuses läbi lüüa ning kuulutab juba juuni keskel välja parimad.
Konkursitöö tuleb esitada eesti või inglise keeles, kirjeldada täpsemalt mängu ideed, toimimist, keskkonda ja platvormi, lisades näidisvisuaale ja 1‒3 minuti pikkuse video, milles meeskond kirjeldab mängu oma sõnadega. Kui on olemas mängu demo, võib ka selle hindamisele esitada. Tööde esitamine, reeglid ja lisainfo leiab aadressilt eek.ee/mangud.
Lisa kommentaar