Tallinna Keskraamatukogu soovitab ingliskeelseid raamatuid

2. sept. 2016 - Kommenteeri artiklit

keskraamatukogu

1 (56)Sally McKeown, Angela McGlashon
„Brilliant Ideas for Using ICT in the Inclusive Classroom”

Praktiline käsiraamat õpetajale, kes soovib ajaga kaasas käia ja on tundide huvitavamaks muutmiseks ning õpilaste motiveerituse tõstmiseks valmis kasutama info- ja kommunikatsioonitehnoloogia vahendeid, sõltumata sellest, kas ta tunneb end kodus tänapäeva infotehnoloogia maailmas või astub algajana esimesi samme.

Raamat on sobilik nii tavakooli kui ka erivajadustega laste õpetajale. Eriti hästi sobivad raamatus toodud näited kasutamiseks kaasava hariduse põhimõttel töötavates koolides ja klassides, kus laste võimed on väga erinevad.

Raamatus on toodud 50 läbiproovitud näidet infotehnoloogia kasutamise võimaluste kohta klassis. Lisaks 20 juhist vajamineva tarkvara kasutamiseks.

Toodud näited toetavad lapse arenguks vajalikke oskusi, nagu probleemilahendamisoskus ja suhtlemisoskus eri tasanditel.

 

1 (57)„The Usborne Illustrated Dictionary of Maths”

Ülevaatlik teatmeteos, mis sisaldab koolimatemaatika mõisteid, reegleid, definitsioone ja valemeid, samuti üle 300 kasuliku joonise ja diagrammi aine paremaks mõistmiseks. Iga teema lõpus on viited valdkonnaga seotud veebilehtedele. Raamatu lõpust leiab põhjaliku registri.

Raamat on asendamatu neile, kes vajavad eestikeelsetele terminitele ingliskeelseid vasteid. Kuid erinevalt sõnaraamatust leiab siit ka näited, definitsioonid, määratlused ja seletused, mis terminiga seotud on. Seega on teie käes suurepärane raamat, mis annab juhised terminite kasutamise kohta ja asetab need vajalikku konteksti.

Raamatut saavad kasutada nii õpetajad kui ka õpilased, kes on matemaatikast süvitsi huvitatud ja vajavad abi orienteerumaks ingliskeelsetes matemaatikaterminites.


Kirjuta kommentaar

Õpetajate Lehel on õigus avaldada teie kirjutatud kommentaar paberväljaandes. Kommentaari pikkus ei tohi ületada 3000 tähemärki. Õpetajate Lehe kodulehe kommentaarid on modereeritavad ja avaldatakse pärast toimetamist hiljemalt kommentaari saatmisele järgneva tööpäeva hommikuks. Lehel on õigus jätta saadetud kommentaar kodulehel avaldamata. Iga kommentaari edastaja arvuti IP-aadress, sessiooni identifikaator ja kommenteerimise aeg salvestatakse andmebaasis. Õpetajate Leht ei vastuta kommentaaride sisu eest!