Alustas õpetajaameti mainekampaania „Sinus elab talent. Too ta kooli!“
Täna, 8. aprillil startis õpetajate lugusid jutustav reklaamikampaania, mille eesmärk on juhtida tähelepanu õpetajatöö olulisusele ja selle rollile ühiskonnas. Kampaanias löövad kaasa neli Eesti õpetajat: Eerik Säre, Jaak-Albert Metsoja, Reesi Kuslap ja Leesi Peedumäe.
Kampaania sõnumite väljatöötamiseks tegi Innove koostöös reklaamiagentuuriga Creatum fookusintervjuud, mille tulemusena sündisid lood ja seigad elust enesest. „Eesmärk oli anda pedagoogidele vabadus ise enda sõnumit mõtestada ja formuleerida. Sündisid personaalsed jutustused, mille keskmes on Eesti õpetaja mõtted ja ametis omandatud kogemused,“ selgitas õpetajaameti mainekujunduse peaspetsialist Silvia Uus.
„Õige pea on noortel ees gümnaasiumi lõpetamine ja õpetajaamet võiks tänu oma mitmekülgsusele olla alternatiiv, mida edasiõppimiseks kaaluda,“ julgustas Uus. Ta lisas, et koostöös ülikoolide ja haridusvaldkonna partneritega on kampaania veebilehel välja toodud võimalused, millisel viisil õpetajaks saada. „Sealne informatsioon peaks andma hea ülevaate, kuidas huvi korral edasi toimetada.“
Kampaania sihtrühm on noored ning ametivahetust kaaluvad täiskasvanud. Kampaania läbiv sõnum on „Sinus elab talent. Too ta kooli!“, tunnuslause „Õpetajad loovad homse Eesti“. Tegevuste läbiviimisel kasutatakse värskelt loodud õpetajaameti visuaalset identiteeti, mis on ühtlasi kasutamiseks mõeldud ka kõikidele haridusasutustele.
Kampaania toimub 8. aprillist kuni 26. maini. Videoklipid ja teised kampaaniamaterjalid jõuavad inimesteni teles, raadios, online-meedias ja sotsiaalmeedias.
Kampaaniat veab Innove koostöös haridus- ja teadusministeeriumiga. Algatust toetab Euroopa sotsiaalfond.
Lisainformatsioon on leitav veebilehelt www.õpetaja.eu.
Austatud KOLLEEGID!
Kui mõelda kogu selle kommertsi peale (seoses kooliga), kuhu viimasel 10-15-l aastal raha pillutud, siis ärgem imestagem, et SISU KAOB…
Selles tulevärgis isegi ei märgata, et meil pole enam professionaalseid ÕPETAJATE KOOLITAJAID… Millise kampaaniaga NEID küll juurde saaks?