Mängu „Turvaline koolitee“ avaleht.

Mäng „Laste turvaline koolitee“

Mängu „Turvaline koolitee“ avaleht.
1 minut
71 vaatamist

TLÜ erialasid lõimiva uuenduse (ELU) projekti „Laste turvaline koolitee“ raames on seitsmel TLÜ üliõpilasel valminud aktiivõppe mäng „Laste turvaline koolitee“. Mäng annab 8–11-aastastele lastele teadmisi liikluskäitumise, toitumise, koolikiusamise, mürgistuste jms kohta. Sobib õppevahendiks nii õpetajale kui ka noorsootöötajale. Kasutatakse QR-koodidega seotud küsimusi ja kaarti, kuhu on QR-koodid paigutatud.

„Laste turvalist kooliteed“ saab mängida ka orienteerumismänguna, kui paigutada väljaprinditud QR-koode näiteks kooli territooriumi kaardile ja vastavalt kaardile ka kooli territooriumile, kust lapsed need üles otsivad. Pärast koodide ülesleidmist vastavad lapsed QR-koodidega seotud küsimustele ja arutavad vastused õpetajaga läbi. Kuid QR-koodid saab paigutada ka eri kohtadesse koolimajas sees. Lisaks saab seda mängu mängida ka viktoriinina ehk ainult küsimustele vastates, jättes QR-koodid ja kaardi üldse kasutamata.

Turvalise koolitee mängu saab kasutada ka distantsõppe ajal, kuid esmasel mängimisel vajab õpilane siiski õpetaja selgitust. Kõige lihtsam on seda mängu koduõppes kasutada viktoriinina.

Mängu leiab lingilt www.turvalinekoolitee.ee. Projekt, mille raames on mäng koostatud, on leitav https://elu.tlu.ee/et/mis-elu.

Kommentaarid

Õpetajate Lehel on õigus avaldada teie kirjutatud kommentaar paberväljaandes. Kommentaari pikkus ei tohi ületada 3000 tähemärki. Õpetajate Lehe kodulehe kommentaarid on modereeritavad ja avaldatakse pärast toimetamist hiljemalt kommentaari saatmisele järgneva tööpäeva hommikuks. Lehel on õigus jätta saadetud kommentaar kodulehel avaldamata. Iga kommentaari edastaja arvuti IP-aadress, sessiooni identifikaator ja kommenteerimise aeg salvestatakse andmebaasis. Õpetajate Leht ei vastuta kommentaaride sisu eest!

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Koolipäev algab siis, kui buss jõuab

Tartu valla koolides ei sõltu koolipäeva algus mitte niivõrd õpilaste unerežiimist või hariduspoliitikast, kuivõrd bussigraafikust, sest suur hulk õpilastest…

5 minutit

Õpetaja karjäärimudel – kas tugev tugi või petlik lootus?

Riigikogu arutab põhikooli- ja gümnaasiumiseaduse muudatusi, mis tooksid koolidesse õpetaja neljaastmelise karjäärimudeli. Plaan näeb ette…

10 minutit

Käitumise ja hoolsuse asemel võiks koolis hinnata üldpädevusi

Paljud koolid seisavad valiku ees: kas hinnata edasi käitumist ja hoolsust või hoopis üldpädevusi. Küsimus…

6 minutit
Õpetajate Leht