Mängu „Turvaline koolitee“ avaleht.

Mäng „Laste turvaline koolitee“

Mängu „Turvaline koolitee“ avaleht.
1 minut
73 vaatamist

TLÜ erialasid lõimiva uuenduse (ELU) projekti „Laste turvaline koolitee“ raames on seitsmel TLÜ üliõpilasel valminud aktiivõppe mäng „Laste turvaline koolitee“. Mäng annab 8–11-aastastele lastele teadmisi liikluskäitumise, toitumise, koolikiusamise, mürgistuste jms kohta. Sobib õppevahendiks nii õpetajale kui ka noorsootöötajale. Kasutatakse QR-koodidega seotud küsimusi ja kaarti, kuhu on QR-koodid paigutatud.

„Laste turvalist kooliteed“ saab mängida ka orienteerumismänguna, kui paigutada väljaprinditud QR-koode näiteks kooli territooriumi kaardile ja vastavalt kaardile ka kooli territooriumile, kust lapsed need üles otsivad. Pärast koodide ülesleidmist vastavad lapsed QR-koodidega seotud küsimustele ja arutavad vastused õpetajaga läbi. Kuid QR-koodid saab paigutada ka eri kohtadesse koolimajas sees. Lisaks saab seda mängu mängida ka viktoriinina ehk ainult küsimustele vastates, jättes QR-koodid ja kaardi üldse kasutamata.

Turvalise koolitee mängu saab kasutada ka distantsõppe ajal, kuid esmasel mängimisel vajab õpilane siiski õpetaja selgitust. Kõige lihtsam on seda mängu koduõppes kasutada viktoriinina.

Mängu leiab lingilt www.turvalinekoolitee.ee. Projekt, mille raames on mäng koostatud, on leitav https://elu.tlu.ee/et/mis-elu.

Kommentaarid

Õpetajate Lehel on õigus avaldada teie kirjutatud kommentaar paberväljaandes. Kommentaari pikkus ei tohi ületada 3000 tähemärki. Õpetajate Lehe kodulehe kommentaarid on modereeritavad ja avaldatakse pärast toimetamist hiljemalt kommentaari saatmisele järgneva tööpäeva hommikuks. Lehel on õigus jätta saadetud kommentaar kodulehel avaldamata. Iga kommentaari edastaja arvuti IP-aadress, sessiooni identifikaator ja kommenteerimise aeg salvestatakse andmebaasis. Õpetajate Leht ei vastuta kommentaaride sisu eest!

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Koolijuhi arenguvestlus vajab uut hindamist

Arenguvestlusi peetakse üha olulisemaks, kuid nende pidamisel jääb puudu süsteemsusest. Seni on vestlusi kujundanud personalijuhtimise loogika, õppimist toetav…

4 minutit

Aili Kiin: „Ilmselt kunagi proovin ka tehisaru“

„Õpilastel oli varem ehk rohkem aega sissepoole vaadata ja mõelda, mis neid huvitab,“ arvab riikliku elutööpreemia pälvinud…

6 minutit

Õpetajate päeva hariv seltskonnamäng pani kriisiteadmised proovile

Pool tuhat õpetajat 23 Lõuna-Eesti koolist panid õpetajate päeval Päästeameti korraldatud võistlusmängus oma kriisiteadmised…

7 minutit
Õpetajate Leht