Kevad algas veebruaris
Veebruaris avaneb teater publikule pärast sunnitud pausi ja on nagu kevadine tuuleõhk pärast pimedat aega. Eesti Noorsooteatri hooaeg on oludest tulenevalt kaheks jagunenud: sügisel esietendusid peamiselt lastele suunatud lavastused, nüüd jõuavad lavale noortele ja täiskasvanutele mõeldud uuslavastused.
Veebruari alguses esietendus Ferdinandi saalis Renate Keerdi uuslavastus „ÜLT“. Need, kes on Renate eelmiste töödega tuttavad, võivad muidugi aimata, et lavastus on üks pöörane, plahvatuslikult vaatemänguline ja särtsuvalt mitmekihiline teatriteos, millest ei puudu tänapäeva kõnetav sõnum.
Sõbrapäeval 14. veebruaril esietendub saksa kirjaniku Wolfgang Herrndorfi tempokal ja rohkete pööretega noorteromaanil põhinev lavastus „Miks me varastasime auto“, mis on mõeldud kõigile üle 14-aastastele. Selle peategelane on eraklik teismeline Maik Klingenberg (Mait Joorits), kelle kodune elu pole kiita. Maiki üksluiselt kulgev elu lööb kihama, kui tema klassi tuleb asotsiaalse välimusega segane tüüp Andrei Tšihhatšov (Mart Müürisepp), keda ei huvita kellegi arvamus.
Kaks vastandlikku noormeest võtavad „laenatud“ autoga ette teekonna mööda Saksamaad. See on teekond iseendasse erakordse ning äärmuslikult mängulise olukorra kaudu. Mängivad veel Laura Kukk ja Taavi Tõnisson, lavastaja on Mirko Rajas.
EMTA lavakunstikooli tudengite lühilavastuste kassett „Kõige all ja kohal on …“ pidi plaani järgi esietenduma 8. jaanuaril. Esietenduski, kuid ainult õppejõududest ja koolikaaslastest publikule. Õnneks pääsevad märtsis Eesti teatri uue lavastajapõlvkonna töödega tutvuma kõik teatrisõbrad.
Aprillis on tulemas lähisuhtevägivallast rääkiv dokumentaallavastus „Teises toas“, mille on ette valmistanud Mari-Liis Lill ja Priit Põldma. Mais toimuvad järgemööda Balti visuaalteatri esitlusfestival ja Tallinn Treff, mis toovad kohaliku teatrigurmaani ette muu maailma visuaalteatrilavastusi.