Õpetajate Leht 19. augustil
Hariduse teema Paide arvamusfestivalil
Arvamusfestivalil räägiti kooli kvaliteedist, õpilaste kaasamisest, huviharidusest, andekate toetamisest, õpetajaharidusest ja paljust muust.
Ülo Vooglaid: „Põhiküsimus on õpetaja“
2018. aastal elutööpreemia pälvinud emeriitprofessor Ülo Vooglaid on tegelenud aastakümneid elu teooriaga. Ta jälgib teraselt maailmas ja Eesti elus toimuvat ning tegeleb praegu peamiselt mõtlemisega. Õpetajate Lehele jagas ta kriitilisi mõtteid haridusest.
Urve Läänemets 75
Kus on õpetaja ja haridusteadlase Urve Läänemetsa töökuse ja sirgjoonelisuse juured, mis toidab tema elujõudu? Vastused noppis Maie Tuulik välja juubilari enda jutust.
Õpetajate Leht pakub jätkuvalt võimalusi
Tartu Ülikooli raamatukogu direktor Krista Aru kirjutab, et kuigi varakevadel puhkenud poleemika selle üle, kas Õpetajate Lehte on edaspidi vaja iganädalase paberväljaandena või piisab hariduselu valgustamiseks e-väljaandest, on praegu hääbunud, siis küsimus paberajalehe vajadusest ja mõttekusest jääb ning võib varsti taas päevakorrale tõusta.
STEAM-õpe peitub ka lugudes, muinasjuttudes ja rahvalauludes
TÜ haridusinnovatsiooni õppekava vilistlane, lasteaiaõpetaja Merili Käämbre tutvustab oma magistritööd „Lugudel põhinevate STEAM-õpet toetavate tegevuskonspektide loomine ja katsetamine 4‒5 aastaste lastega koolieelses lasteasutuses“.
Õuelastehoid ja koolivalmidus
Kuigi inimene on õppinud looduselt aastasadu, tekkis õuelasteaia mõiste alles 20. sajandi keskpaigas. Valdavalt õuekeskkonnas tegutsevaid lasteaedu ja -hoide on hakatud looma paljudes riikides. Kas päev läbi õues toimetamine tagab lapsele piisava ettevalmistuse kooliks ja hakkamasaamise esimeses klassis?