Kuidas tulla toime tundlike teemade ja valeinfoga klassiruumis?
27. novembril toimunud veebiseminaril „Tundlikud teemad ja valeinfo klassiruumis“ arutlesid ekspertide juhtimisel ligi sada õpetajat, kuidas kriisidest tuleneva valeinfo, šokeerivate visuaalide ja tundlike teemadega klassiruumis toime tulla.
Balti Infohäirete Sekkekeskus korraldas 27. novembril veebiseminari „Tundlikud teemad ja valeinfo klassiruumis“, kus jagasid nõuandeid Tartu Ülikooli meediauuringute kaasprofessor Maria Murumaa-Mengel, politseikapten ja PPA sotsiaalmeedia kommunikatsioonispetsialist Maarja Punak ning Peaasi.ee vaimse tervise ekspert ja kogemusnõustaja Heli Luik.
Viidatud tekst vastab järgmistele küsimustele: Mida peaks õpetaja teadma sotsiaalmeedia kaudu lasteni jõudvast valeinfost, häirivast ja ebaviisakast digisisust? Miks meedia tundlike teemade (enesetapud, pommiähvardused jms) osas väga tihti vaikib? Kuidas peaks õpetaja toimima, kui õpilane on teinud enesetapu? Kuidas lapse suitsiidimõtete ohumärke ära tunda? Millal ja kuidas sekkuda?
Loe siit!