Lääne-Nigula vallas avati esimene laste robootikaring

14. novembril toimus Palivere põhikoolis Lääne-Nigula esimese laste robootikaringi avaüritus.

Lapsed meisterdasid ise elektri- ja päikesepaneelidega sõidukeid, tuulegeneraatoreid ning käivitasid uued iseliikuvad robotid. Robootika- ja programmeerimisringi on oodatud põhikooliõpilased ning uuest aastast ka algklassilapsed. Tegemist on huviharidusega, mis arendab loogilist mõtlemist, probleemide lahendamise oskust ja meeskonnatööd.

Ligi 3000-eurone toetus robootikaringi käivitamiseks saadi E-piima suvisest heategevuskampaaniast. E-piima müügi- ja turundusdirektori Jaak Uusi sõnul jäi hariv ja innovaatiline robootikaring žüriile kohe silma. Suurim kohalikke piimafarmereid ühendav meierei E-piim annetas juulis igalt juustu- ja võipakilt kümme senti Eesti laste vaba aja veetmise võimaluste parandamiseks loodud fondi. Kuu ajaga koguti ligi 30 000 eurot ning avalikul konkursil laekus E-piimale üle 50 lastele suunatud projekti toetusavalduse üle Eesti.

Kommentaarid

Õpetajate Lehel on õigus avaldada teie kirjutatud kommentaar paberväljaandes. Kommentaari pikkus ei tohi ületada 3000 tähemärki. Õpetajate Lehe kodulehe kommentaarid on modereeritavad ja avaldatakse pärast toimetamist hiljemalt kommentaari saatmisele järgneva tööpäeva hommikuks. Lehel on õigus jätta saadetud kommentaar kodulehel avaldamata. Iga kommentaari edastaja arvuti IP-aadress, sessiooni identifikaator ja kommenteerimise aeg salvestatakse andmebaasis. Õpetajate Leht ei vastuta kommentaaride sisu eest!

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Oktoobri tasemetööd: tugev inglise keel, mure matemaatika ja loodusvaldkonnaga

Sügiseste tasemetööde tulemused kinnitavad, et võõrkeelt oskavad paljude koolide õpilased hästi, matemaatikas…

7 minutit

Riigikogus kõlas õpetajate palga ja töökoormuse mure

Haridus- ja teadusminister Kristina Kallas sõnas Riigikogus sotsiaaldemokraatide arupärimisele üldhariduse rahastamise kohta vastuseid andes, et ootused…

5 minutit

Kuidas eluvõõrust klassiruumist välja ajada?

Koolid murravad pead, kuidas muuta õppimist-õpetamist sügavamaks ja mõtestatumaks. Ahhaaliku õppimise olemust vaagisid vestlusringis Tartu Forseliuse Kooli õppejuht…

9 minutit
Õpetajate Leht